Glam Info

Home » , , , » Ռաուլ - Հուսով եմ,որ Մադրիդը ևս մեկ անգամ կայցելի Մյունխեն

Ռաուլ - Հուսով եմ,որ Մադրիդը ևս մեկ անգամ կայցելի Մյունխեն

Եվրոպայի Լիգայի` Շալկե-Աթլետիկո հանդիպումից հետո,Ռաուլը մեկնաբանել է երկու մրցաշարերում հնարավոր իսպանական եզրափակիչների մասին:
<<Իսպանիան ներկայացնող հինգ թիմեր դուրս եկան եվրոգավաթների կիսաեզրափակիչ փուլ:Դա վկայում է իսպանական ֆուտբոլի մեծ պոտենցիալի մասին:Մենք բոլորս շատ ուրախ ենք այդ առիթով և ես հուսով եմ,որ Չեմպիոնների Լիգայի և Եվրոպայի Լիգայի եզրափակիչներում իրար կհանդիպեն միայն իսպանական թիմեր:
Ռեալ մադրիդը գիտի,թե ինչպես կարելի է խաղալ Բավարիայի դեմ:Մեզ սպասվում է հիասքնանչ հանդիպումներ:Ես ցանկանում եմ,որ Մադրիդը դուրս գա եզրափակիչ և մեկ անգամ    
ևս այցելի Մյունխեն>>-հայտարարել է 34 ամյա Ռաուլը
Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars