Glam Info

Home » , , » Մանուել Նոյեր - Ես չգիտեի,որ Ռամոսը սիրում է դարպասից բարձր հարվածել

Մանուել Նոյեր - Ես չգիտեի,որ Ռամոսը սիրում է դարպասից բարձր հարվածել

Բավարիայի դարպասապահ Մանուել Նոյերը
,Մադրիդի Ռեալին հաղթելուց հետո տված հարցազրույցում նշել է.
<<Ինչ վերաբերվում է 11-մետրանոցներին,ես միշտ պատրաստվում եմ նման իրավիճակների համար:Տոնի Տապալովիչը (դարպասապահների մարզիչ) ինձ ցուցադրել է 11-մետրանոց հարվածների տեսանյութ Ռոնալդուի կատարմամբ և դա ինձ շատ օգնեց:
Դարպասապահին երբեմն հաջողություն է պետք:Այդպես եղավ Կակաի հարվածից հետո որը ես կարողացա կռահել,իսկ ինչ վերաբերվում է Սերխիո Ռամոսին`,ապա ես չգիտեի,որ Ռամոսը սիրում է դարպասից բարձր հարվածել>>:
Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars