Glam Info

Home » , , » Կուրուտա - Կասիլիասը մեծ ֆուտբոլիստ է

Կուրուտա - Կասիլիասը մեծ ֆուտբոլիստ է

Մադրիդյան դերբիից առաջ Աթլետիկոի դարպասապահ`Տիբո Կուտուրան իր հարցազրույցում նշել է.
<<Դեռ մանուկ հասակից Կասիլիասը եղել է իմ իդեալը:Ինձ շատ է դուր գալիս նրա խաղը և ես մեծ հարգանք եմ տածում նրա հանդեպ,սակայն այսօր նա կլինի իմ մրցակիցը և ես ցանկանում եմ նրան հաղթել: Ռեալ Մադրիդում հանդես գալը մեծ պատիվ է աշխարհում:Կասիլիասը չի կորցնում իր լավագույն որակները և հենց դա է ինձ դուր գալիս նրա մեջ:
Առաջին շրջանի հանդիպմանը,երբ ինձ դաշտից հեռացրեցին,Կասիլիասը մոտեցվ ինձ և քաջալերեց:Նա մեծ մարդ է,թե խաղադաշտում և թե նրա սահմաններից դուրս>>:

Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars