Glam Info

Home » , , , » Ժոզե Մոուրինիո - Ես ցանկանում եմ հաղթել Չեմպիոնների Լիգան հենց այս ֆուտբոլիստների հետ

Ժոզե Մոուրինիո - Ես ցանկանում եմ հաղթել Չեմպիոնների Լիգան հենց այս ֆուտբոլիստների հետ

Բավարիայի դեմ հանդիպումից հետո կայացած մամլո ասուլիսում Մոուրինիոն հայտարարել է.
<<Ես հպարտանում եմ իմ թիմով:Իմ ֆուտբոլիստները գիտեն,որ ոչինչ չունեն ափսոսալու:Ես նրանց ասել եմ,որ գնան իրենց կանանց և ընկերուհիների մոտ,այլ ոչ թե թաքնվեն,որովհետև նրանք ոչինչ չունեն ամաչելու:
Անկասկած, ես ևս մեկ անգամ կփորձեմ հաղթել Չեմպիոնների Լիգան Մադրիդի Ռեալի հետ:Ես ցանկանում եմ տիրանալ գավաթին հենց այս ֆուտբոլիստների հետ>>:
Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars