Glam Info

Home » , , , » Պելլեգրինի - Հպարտ եմ,որ մարզել եմ Ռեալ Մադրիդը

Պելլեգրինի - Հպարտ եմ,որ մարզել եմ Ռեալ Մադրիդը


Խաղից առաջ կայացած մամլո ասուլիսի ժամանակ Մալագայի գլխավոր մարզիչ Պելլեգրինին հայտարարել է.
<<Մեր նպատակը հաղթելն է:Մենք փորձենք հավասարակշռված խաղալ և պաշտպանությունում և հարձակման գծում:Ռեալի հետ հանդիպումները Սանտյագո Բերնաբեույում միշտ էլ եղել են յուրահատուկ:
Մադրիդի խաղը թիմին բերում է շատ քանակությամբ միավորներ և գոլեր,դա է հենց գլխավոր բնավորությունը թիմի:Ես հպարտ եմ,որ եղել եմ այս հզոր ակումբի մարզիչը:Չնայած նրան,որ ես գնացել եմ թիմից,միևնույնն է վիրավորված չեմ թիմի ղեկավարությունից:
Իսպանական թիմերի զարգացումը ավելի լավ է լինում,քան թե որևէ այլ Լիգայի:Կհամարձակվեմ շարունակել,որ Չեմպիոնների Լիգայի եզրափակիչում կհանդիպեն Ռեալ Մադրիդը և Բարսելոնան>>:
Share this article :

0 Մեկնաբանություններ:

Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars