Glam Info

Home » , , » Մոնտանյե - Կարծում եմ ` մենք լավ ենք պատրաստվել խաղին

Մոնտանյե - Կարծում եմ ` մենք լավ ենք պատրաստվել խաղին

Սան սեբաստիանցիների գլխավոր մարզիչ Ֆիլիպ Մոնտանյեն, հարցազրույց է տվել սպասվելիք հանդիպման առիթով:

<<Ես չգիտեմ Սանտյագո Բերնաբեուն հանդիսանում է իդեալական վայր այս հանդիպման համար, այն բանից հետո, երբ Ռեալը երկու խաղ անընդմեջ ոչ-ոքի խաղաց:Սանտյագո Բերնաբեույում միշտ էլ դժվար է խաղալ,սակայն իմ թիմի համար լավ առիթ է խաղալ աշխարհի լավագույն ակումբներից մեկի հետ:
Ես լավ եմ հասկանում Ռեալ Մադրիդին:Իմ թիմը ընթացիկ մրցաշրջանում մեկ անգամ չէ, որ դարձել է մրցվարկան անարդարությունների զոհը:Ես համամիտ եմ Մադրիդի հետ,չնայած,որ Սոսիեդատը ավելի շատ է տուժվել մրցավարական գործողություններից,քան-թե Մադրիդը>>: 
Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars