Glam Info

Home » , » Կոենտրաու - Ես պրոֆեսիոնալ եմ

Կոենտրաու - Ես պրոֆեսիոնալ եմ

Հիշեցնենք,որ ronaldoweb.net կայքի տարածած լուսանկարներում,ֆուտբոլիստը`իր ծննդյան տարեդարձի ժամանակ ծխելիս է եղել ռեստորանի մուտքի մոտ:
Ֆաբիո Կոենտրաուն պորտուգալական Record հրատարակչությանը տված հարցազրույցում ասել է,թե ինչ բարկացած է իր շուրջը պտտվող լուրերից:
<<Պատահական չէ,որ ես խաղում եմ աշխարհի լավագույն ակումբում:Զարմանալին այն է,որ իմ մասին տհաճ բաներ են գրում:Ես պրոֆեսիոնալ եմ,որը տվել է իր ամբողջ ուժը հանուն թիմի:Բացի դրանից լուրեր են պտտվում այն մասին,որ այդ օրը իմ բնակարանում աղմկոտ հավաքույթ է եղել:Դա հերթական սուտն է>>-ասել է Կոենտրաուն:
Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars