Glam Info

Home » , , , » Ժոզե Մոուրինիո - Զգում եմ, որ ամեն ինչ որոշվելու է Սանտիագո Բերնաբեու մարզադաշտում

Ժոզե Մոուրինիո - Զգում եմ, որ ամեն ինչ որոշվելու է Սանտիագո Բերնաբեու մարզադաշտում

Ռեալ Մադրիդի գլխավոր մարզիչ Ժոզե Մոուրինիոն Չեմպիոնների լիգայի 1/4 եզրափակիչի ԱՊՈԵԼ-ի դեմ հանդիպումից առաջ հարցազրույց է տվել, որտեղ պատմել է իր սպասելիքների մասին:

<<Առաջիկա ԱՊՈԵԼ-ի դեմ հանդիպմանը մենք ֆավորիտ ենք համարվում: ԱՊՈԵԼ-ը և Ռեալ Մադրիդը անհամեմատելի են, բայց ես հարգում եմ իմ մրցակցին: Իհարկե, մենք ցանկանում ենք հաղթել Կիպրոսում, բայց միևնույն ժամանակ, զգում եմ, որ ամեն ինչ որոշվելու է Սանտիագո Բերնաբեու մարզադաշտում>>, - հայտարարել է Մոուրինիոն:
Հիշեցնենք, որ հանդիպումը տեղի է ունենալու այսօր` Կիպրոսում, Երևանի ժամանակով 22:45-ին:
Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars