Glam Info

Home » , , , , , » Ֆաբիո Կապելլո - Ռոնալդուն չի հարմարվի իտալական ֆուտբոլին

Ֆաբիո Կապելլո - Ռոնալդուն չի հարմարվի իտալական ֆուտբոլին

Ռեալ Մադրիդի նախկին գլխավոր մարզիչ Ֆաբիո Կապելլոն խոսել է Կրիշտիանո Ռոնալդուի հնարավոր տեղափոխության մասին: Մասնավորապես, լուրեր են պտտվում, որ Միլանի նախագահ Սիլվիո Բեռլուսկոնին մտադիր է ձեռք բերել պորտուգալացուն:

<<Ռեալ Մադրիդը մոլորակի ամենահզոր ակումբն է և ոչ մի այլ ակումբ չի կարող համեմատվել նրա հետ: Կրիշտիանոն խաղում է այդ թմում, և նա չի հարմարվի իտալական ֆուտբոլին, եթե տեղափոխվի Իտալիա: Իսկ ինչ վերաբերվում է Բարսային, ապա պետք է ասեմ, որ այժ իսկական ժամանակն է նրանց իրենց տեղը ցույց տալու համար: Ես հասկանում եմ, որ իմ խոսքերը կատալաոնացիները որպես սադրանք կընդունեն, սակայն ես ասում եմ այն, ինչ մտածում եմ>>, - եզրափակել է Ֆաբիո Կապելլոն:
Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars