Glam Info

Home » , » Մեսուտ Օզիլ - Ես երջանիկ եմ, որ խաղում եմ աշխարհի լավագույն ակումբում

Մեսուտ Օզիլ - Ես երջանիկ եմ, որ խաղում եմ աշխարհի լավագույն ակումբում

Գտնվելով Գերմանիայի հավաքականի տրամադրության տակ, արքայական ակումբի կիսապաշտպան Մեսուտ Օզիլը ելույթ ունեցավ հանդիպումից առաջ կայացած մամլո ասուլիսում և խոսեց լրագրողների հետ թիմում իր ադապտացվելու մասին:
Նա չի հոգնում կրկնել. <<Ես երջանիկ եմ, որ խաղում եմ աշխարհի լավագույն ակումբում:Բնականաբար ինձ անհրաժեշտ էր լեզու սովորել և հարմարվել կուլտուրային, բայց ինձ շատ էին աջակցում>>,-ավելացրեց Մեսուտը:
Ճիշտ է, պատասխանել Ռեալի մասին հարցերին նա չցանկացավ, պատճառաբանելով,որ գտվում է հավաքականի տրամադրության տակ այլ ոչ թե ակումբի:
Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars