Glam Info

Home » , , , » Ֆերնանդո Ալոնսո - Հուսով եմ Ռեալը կկոտրի Բարսելոնայի գերիշխանությունը

Ֆերնանդո Ալոնսո - Հուսով եմ Ռեալը կկոտրի Բարսելոնայի գերիշխանությունը

Ֆերրարիյի ավտոարշավորդ Ֆերնանդո Ալոնսոն իր աջակցությունն է հայտնել Ռեալին:
<<Ես երկրպագում եմ Ռեալ Մադրիդին և ակնհայտ է, որ ցանկանում եմ ակումբը հաղթի Իսպանիայի առաջնությունում: Ռեալը շատ ուժեղ թիմ է և հուսով եմ, որ ձեռքից բաց  չի թողնի այդ կոչումը: Այս պահին Ռեալը հստակ քայլերով առաջ է շարժվում: Ես հուսով եմ այս տարի Ռեալը կկոտրի Բարսելոնայի գերիշխանությունը:

Հիասքանչ կլիներ, որ չեմպիոնների լիգայի եզրափակիչ խաղում իրար հետ մրցեին Ռեալն ու Բարսելոնան. դարի մեծ իրադարձություն  ֆուտբոլային աշխարհում>>:
Բացի այդ, ֆորմուլա 1-ի աշխարհի կրկնակի չեմպիոնը մեկնաբանել է Ռոնալդույի կրունկով խփած գնդակը Ռայո Վալեկանոյի դարպասին:
<<Ինչպես ես նկարագրեմ Ռոնալդույի գոլը. Ռոնալդույի գործողությունը զարհուրելի երևակայություն էր>>, - հայտարարել է Ֆերնանդո Ալոնսոն:
Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars