Glam Info

Home » , , » Իկեր Կասիլիաս - Եթե ես մեկ օր որոշեմ մարզիչ դառնալ, ապա փորձելու եմ նմանվել Ժոզե Մոուրինիոյին

Իկեր Կասիլիաս - Եթե ես մեկ օր որոշեմ մարզիչ դառնալ, ապա փորձելու եմ նմանվել Ժոզե Մոուրինիոյին

Ռեալ Մադրիդի դարպասապահ Իկեր Կասիլիասը վերջերս տեղի ունեցած
հարցազրույցներից մեկում նշել է, որ եթե նա մեկ օր որոշի մարզիչ դառնալ, ապա նմանվելու է Մոուրինիոյին:

<<Եթե ես մեկ օր որոշեմ մարզիչ դառնալ, ապա փորձելու եմ նմանվել Ժոզե Մոուրինիոյին: Ինձ դուր է գալիս նրա աշխատանքը: Եթե ես ֆուտբոլիստ չդառնայի, ապա, միանշանակ, որստիկան էի դառնալու և կարգուկանոն էի հաստատելու փողոցներում>>, - հայտարարել է Կասիլիասը: 
Share this article :
Widget by:RealMadridTimes
 
Support : BlogRossoneri | Via-Sports | GoloFootball
Copyright © 2012. ReAl MaDrId - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by FullCars